Bijna weer zover.... - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Bijna weer zover.... - Reisverslag uit Ameland, Nederland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Bijna weer zover....

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

28 Januari 2013 | Nederland, Ameland

Zo nog 5 dagen en dan ben ik weer terug in de pachtige en overvolle stad Istanbul!! Ik naar Turkije voor 6 maanden.
Maar voor dat ik zondag ochtend in het vliegtuig stap moet er nog wel veel gebeuren zoals verslagen afmaken, presentaties en nog een tetamen maken en natuurlijk nog mijn koffers inpakken!
Ik heb ontzettend veel zin om weer terug te gaan en mijn vrienden en natuurlijk de dolfijntjes weer terug te zien.
In Istanbul ga ik het zelfde doen als een jaar geleden: Gedragsonderzoek van 3 soorten dolfijnen (Bruinvis, Gewone Dolfijn, Tuimelaar) in de Bosporus, Istanbul.

Tot over 6maanden!!

  • 29 Januari 2013 - 17:16

    Miriam:

    Succes Selientje! Heel veel plezier, geniet er weer van! xxxx Miriam

  • 02 Februari 2013 - 16:58

    Patricia:

    Hallo Selina,
    Terwijl jij nog in het vliegtuig moet stappen, zit ik op je site. Wij wensen je een hele fijne tijd toe in Istanbul. Groetjes van ons allemaal

  • 04 Februari 2013 - 12:08

    Alievisser:

    Hoi Selina,
    Heel veel succes met je stage in het zonnige? Istanbul en natuurlijk veel genieten. We hopen je te volgen via je reisverslagen. tut fan Hans en Alie

  • 04 Februari 2013 - 23:07

    Ma:

    Hej Slien,eindelijk ff tijd :-)
    Ja,wat hebben we het druk gehad de laatste tijd en wat een gedoe...visummm
    Maar alles is goedgekomen ;-)
    Nu tijd voor skype,belle ,smse en je verhalen volgen!!
    Liefs ma&pa xxx xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 47937

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: