10Dagen vakantie = 10Dagen Feest - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu 10Dagen vakantie = 10Dagen Feest - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

14 December 2007 | Duitsland, Winterberg

Ej allemaal!
Het heeft even geduurd..srry daar voor, maar ik heb het heel druk gehad!
Pa en ma waren hier ook nog geweest een maand terug nu maar dat was heel gezellig en ben blij dat ze hier geweest zijn!!
Ik ben 10dagen na huis geweest voor het grote Sunneklaas feest te vieren!

Ik weet eigelijk niet goed waar ik beginnen moet wat ik heb zoveel te vertellen..nou dan begin ik maar bij de receptie!
Ik sta nu al 3á4 weken in de receptie en dat ik leuk maar daar is het ook heel zwaar en dat had ik niet gedacht. Ik dacht dat je gwoon de hele dag maar een btje op je kont zat niks te doen maar dat is niet helemaal waar het eerste wel maar het 2de niet je heb egt veel te doen maar wel heel leuk, gwoon weer even vaste tijden en elke week krijgen we een huisvrouwuurtje dat betekend dat je 1dag in de week 1uurtje eerder weg mag!!:D

Ik ben 1dec na huis gegaan, s’morgens 6uur uit mijn bed en kwart over7 met de auto na het trein stadion, kwart voor 8 ging de trein weg het was heel druk en gezellig want veel vrouwen gingen na de kerstmarkt in Dortmund ik kreeg dus om half9 al alcohol in mijn handen geduwd! Half 1 was ik in weer in Nederland en ben toen eerst de Free record shop in gevlogen voor de dvd van Pirates of the Caribbean deel 3 te kopen! Ik kwam om kwart boor 3 aan in Leeuwarden en toen haalde Baukje mij op! Toen zijn we naar Baukje haar thuis gegaan en had haar moeder stampot zuurkool voor ons gemaakt! We namen de half 6 boot naar het eiland. En het voelde heel goed om weer op het eiland te zijn en lkkr in mijn eigen bed te slapen, mama’s eten te eten, met vrienden weer te drinken, en natuurlijk mijn familie weer te zien en mijn collega’s niet te vergeten!!:D
S’avond zijn we na de Boei gegaan dat was heel gezellig maar ik was wel heel moe van de reis, ik ben die dag 23uur opgeweest!:P

Maandag hebben ma en ik nieuwe kleding aan het kopen geweest!
S’avond hadden we pakjes avond bij hotel de Klok met al het personeel! Baukje als Sinterklaas en Ruwan (hoe kan het ook anders) als Piet! Ik vond het heel leuk en het is cker voor herhaling vatbaar!:P

Dinsdag en woensdag was het alweer Sunneklaas wel een raar gevoel hoor dat het toen al was! Was wel gezellig met iedereen te ouwehoeren en gek te doen met Jeannette & Petra!!

Donderdag hadden we pakjes avond met Oma, Pa & Ma, Daniel & Baukje, Ome Robert, Jacco & Karin & Twist! Heb hele leuke kado’s gekregen van iedereen!!

Zaterdag weer even nieuwe kleding en schoenen gekocht, langs Marissa geweest en opstap geweest en na de verjaardag van Wolter geweest!

En zo snel was de week alweer om en moest ik weer trug, ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan en dat ik het toch heel moeilijk vond om weer trug te gaan, al het ik het hier heel erg na mijn zin!!

Maandag zijn we dus weer trug gegaan Baukje en Daniel brachten me! We hebben nog even een pitstop in Leeuwarden gemaakt want daar was Oma van Joure en dan kon in haar ook nog vlug zien!!
Om half 6 waren we weer in Winterberg!
We hebben toen alleen nog gegeten en gezwommen en zijn toe op bed gegaan. Volgende dag hebben we door het bos gewandeld en gezwommen en gegeten en gekart. Woensdag zijn we winterberg in geweest en nog wat dingetjes gekocht en vlug wat gegeten en toen gingen ze ook alweer weg!

Donderdag avond (gisteren dus) Ben ik met Sarah en Jenny de stad in geweest en gezellig ergens wat gedronken, toen hebben Sarah en ik eten gemaakt (wat het eten was weer niet lekker) en toen kwam er nog een collega even vlug voorbij omdat ie honger had!:P Om 10uur zijn we al na de Alpenrausche gegaan want tussen 10 en 11uur zijn alle drankjes maar 1€ dus het komt er op neer hoe kan je ze snel en goedkoop mogelijk dronken worden!!:D en 5 voor 11 stormde iedereen na de bar om nog even goedkoop drinken te halen!

Vandaag heb ik niet echt veel gedaan ik zit nu op internet dit te typen en strx ga ik lkkr vroeg slapen want mijn Vakantie zit er weer op!!

Maandag hebben we Weinachtfreier (Personeelsfeest) en 3maal raden wanneer ik vrij heb!! Idd goed geraden Maandag en Dinsdag!!:P Dus dat kan nog heel leuk worden maandag avond!!:P

Ohjah ffe tussen 2() Ze hebben al de heledag de sneeuwkanonnen aan dus dit weekend kunnen we weer skieen!!:P Jeej:D
En heb nog meer goed nieuws want als ik trug kom moet ik manager zijn op school en ik had gesolliciteerd op manager in Poppodium Romein en ik heb gisteren gehoord dat dat gelukt is en daar ben ik heel blij mee want ze hadden tegen mij gezegd dat dat niet kon..

Ik weet niet wanneer ik weer online ben jullie zien het vanzelf wel!!
Doegggggggg:D

  • 14 December 2007 - 18:15

    Selina:

    Zo met de foto's is het dan eindelijk gelukt!! Staan een paar hele leuke tussen!!;) www.binslien.hyves.nl

  • 22 December 2007 - 15:09

    Baukie:

    Hej Lien!!

    Gefeliciteerd met je plekje bij poppodium Romein! Net wat voor jou! Wel lekker genieten met de kerstdagen, want je maakt het maar 1x mee in Duitsland!!!!!

    liefs en een dikke knuffel!

    Ik (en Daniel natuurlijk!)

  • 23 December 2007 - 00:21

    Joke:

    hej meid,wat een verhaaaaal!!!was wel leuk weer even thuis he???alle dagen feest!!!:)lekkerrr eten,mammaas pot,lekker stappe,skolll,sake leeggekocht,heel veel dansen,pakjesavond met niet te weinig kadoos:),kortom heel druk en niet te veel/geen rust!p.s.leuke fotos op hyves,vooral die van pa en leonard!:) de kerststal/versiering zo goed als klaar,daan moet je er maar wat fotos van sturen.ik had wat verlichting pech:(,ook bijna opgelost(1ste kerstdag!).zo,je hebt lekker geskied vanmiddag,lekker kleurtje gekregen zeker?lekker weertje daar ,op de webcan te zien.nou werkse morgen.hvjmjknuffkusskolldoei je ma:) ennn pa:)

  • 25 December 2007 - 23:05

    Je&jo:

    zalig kerstmis selina.
    prachtige foto's op hyves,zo hiet dat toch,vooral je vader en waar dat leonard van bartje,die zuuplap die deer stond?geweldig!!!ik hoop dat ie veul bekeken wod.bist ste nog te skien weest?bitje leuk?nou we sille nog un glasje fris nimme en dan zien we wel weer.
    groetjes jo;)en je:)

  • 26 December 2007 - 13:17

    Klaas&elly (Amor):

    he Slien wij zijn op Ameland en zijn gisteren 1e Kerstdag ff in De Klok geweest en hoorden van je moeder dat je in Winterbergen bent op dit moment.

    Prettige dagen en een voorspoedig 2008 en we zien elkaar in 2008 wel weer.

    Groeten van Ameland.

  • 26 December 2007 - 13:48

    Robert:

    He slien.Helemaal top dat je bij romein komt kun je misschien wat leuke bands regelen.Veel plezier deze dagen,nog ff een maandje duits en dan kun weer amelands babbelen.Groetjes ook van opa, oma en ade.

  • 27 December 2007 - 16:31

    Jeannette:

    hoi selina
    al weer bijgekomen van de drukke 10 daags amelandreis bepakt en bezakt terug naar de sneeuwalp. ben je de piste al op geweest om te skieen of rodelen.
    [ kun je al jodelen dan kijgen we een optreden bij de oerdsduun dink ik , tenslotte die is volgens mij het hoogste punt hier ]
    let wel op je uitspraken niet teveel duitse woorden tussen het amelandse laten komen [ aber enz.]
    werk ze het laatste maandje en geniet van het vuurwerk.
    groetjes jeannette en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 47955

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: