NOG Niks gebroken... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu NOG Niks gebroken... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

NOG Niks gebroken...

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

19 November 2007 | Duitsland, Winterberg

Ik zou niet weten wie jullie zijn jo & je?!?!;):D

Neej Ome Robert ik neem geen bananen van vreemden aan;):D

(Ondertussen zet ik even Sunneklaas Muziek op want jah ik moet er ook weer ffe in komen:D)

Zo ben vandaag wezen skieen:D Het was heel leuk om weer op ski’s te staan, maar ik was helemaal alleen en dat vond ik minder, het sneeuw was na het drukke weekend ook niet meer wat het zou moeten zijn, maar het was wel rustig op de piste vandaag en dat was wel lekker. Maar heel lang heb ik niet geskiet (of d) vandaag.
Als het sneeuw morgen nog goed is om te skieen ga ik met een collega even skieen!:D Het zou deze week wel warmer worden maar volgende week weer een stuk kouder, ach jah ik zie wel wat het word, ik heb iniedergeval dit jaar al geskied (of t):D:D

Ik heb mijn 2 weken houskeeping er ook op zitten en daar ben ik heel blij mee, want het was heel zwaar (geen lift, veel trappen, veel hoogte verschillen en ik ben niet de grootste) maar gelukkig had ik leuke collega’s!
Vandaag heb/hed ik vrij, morgen ook en woensdag moet ik in de receptie staan en dat duurt 1,5 maand.

Over 1,5 weken ga ik lekker 10 dagen na huis! Mijn agenda is al bijna vol met wat ik allemaal moet doen!:D
Ik moet alleen nog even afwachten hoe ik thuis kom want om de haverklap (mooi woord hé) staken de treinen hier:( Maar dat zal vast wel goed komen! Ik heb er iniedergeval veel zin in! Want ik mis iedereen en het eilland heel erg! En mama’s goede eten nog meer!

Overmorgen is Marissa Jarig en ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn, Maar dat gaan we nog wel een keer heel goed overdoen! Maak er iniedergeval een hele mooie dag van!!

Deze week waren papa & mama hier, dat was heel gezellig. Maar de dagen waren zo om! Ze hadden een bungalow voor 4 pers. Dus ik heb die dagen bij hun geslapen!
We zijn naar een Zink & Lood Mijn geweest dat was heel interessant, we gingen 300meter naar beneden in een klein treintje wat heel erg gamelde! :D
We zijn ook naar een gezondheids Mijn geweest en daar kwamen we allemaal natuurlijk heel gezond uit:D Het was zelf zo gezond dat er een oud vrouwtje met stokken in ging en er met 2 stokken in 1 hand uit kwam, ze kon weer pefect lopen en zo snel als een kievit!!:D
Elke avond zijn we uiteten geweest, en we namen elke 1 weer voor om geen voorgerecht te nemen maar dat mislukte!:D

Sinterklaas is weer in Nederland en hij is ook bij mij langs geweest! Ik heb mijn schoen opgezet en de volgende dag zat er wat lekkers in!
Misschien krijg ik 5dec. Ook wel kado’s van Sinterklaas?!?!:D

Mijn Hand zit trouwens helemaal onder de krassen want een collega van mij heeft een baby poesje en ze zij dat ie niet hard bijt enzo nou dat heb ik gemerkt, en hij vond mijn tas ook heel erg leuk en mijn tas heeft ook veel tevoorduren gehad:S

Ik heb ook nog foto’s gemaakt deze week en vorigeweek Zaterdag want toen ging een collega van mij weg! Die probeer ik zometeen allemaal weer op www.Binslien.hyves.nl te zetten!!

Bedankt voor alle leuke berichtjes!!:D

  • 19 November 2007 - 18:51

    Selina:

    Ik wou nog ffe zeggen dat de foto's niet door gaan want hyves wil niet mee werken als ik weer in nerderland ben dan zet ik de foto's op internet dat beloof ik!!!!!!
    Kusjes

  • 23 November 2007 - 10:19

    Jeannette :

    hey selina
    nog een weekje en kunnen we je weer bewonderen . je niet teveel af laten matten en hou nog veel energie over ,het weekje hier wordt nog erg druk zo te lezen .de eerste bananen zijn geel en eetbaar .mooie film van je omgeving het spreekt ons erg aan maar ja de pakken moeten ook nog afgemaakt worden dus de tijd ontbreekt ons.het lijkt erg veel op zuid limburg ook moooie vergezichten en wat is daar veel sneeuw .tot volgende week .
    groetjes van ons allemaal
    jeannette

  • 25 November 2007 - 10:11

    Beta Gamma :

    Hallo snoezepoes,
    Vandaag nog minder dat een week! Dat moet toch wel lekker voelen! Bel me als je bijna in Leeuwarden bent!

    liefs en succes nog deze week!

    Baukje

  • 25 November 2007 - 16:53

    Je&jo :)&;):

    wat doene jou der allemaal??skien,karte en zeer wel ook stappe?hest ste nog wel ted om te werke,der waar ste toch voor henegaan,STAGE!!!groetjes jo;)&je:)

  • 27 November 2007 - 18:40

    Joke:

    vandaag over een week sta je al op de dansvloer. volgens mij kan je niet wachten!!!:d ronnie en mi-jin hebben voor versterking gezorgd bij de dames,een prachtige meid,goedzooo!!
    over 3.5dag zit je al in de trein,het zal mij benieuwen:p er is altijd nog je mobiel en thuis hebben we internet EN ieder uur gaat er een trein EN half 8 is pas de laatste boot,maar je weet het nooit!!!:-o we zien je wel verschijnen(h).

    de sint en de kerstman hebben het erg druk!!de sint heeft ook nog pech,want de rijmcd is onderweg.dan maar uit zijn blote kop,ach de gedichten worden vast wel weer top:d
    hvjmjknuffkus (skolll) groetjes je ma(})en(k)

  • 01 December 2007 - 11:39

    Jeannette :

    hoi selina
    nog een paar uurtjes en ben je er weer
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 47952

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: