Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht...

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

14 Januari 2008 | Duitsland, Winterberg

Jodellahietie Joehoeee Jodeljodeljodellahietie Joehoeeee Anieeeeee !!!

Zo dat was ffe het oefenen van mijn jodel kunsten, die ik hier geleerd heb;):D

Als eeste wil ik iedereen een Gelukkig Nieuwjaar wensen!!

Zo de laatste loodjes ga ik nu leggen, over 1week komen Pa & Ma en misschien Daniel & Baukje langs en nemen we meer mee na huis!!
Dus als het goed is ben ik 24 januari weer thuis op mijn mooie eiland Ameland!!!:D

28ste moet ik weer na school en meteen mijn volgende Stage in Poppodium Romein en dan moet ik weer wennen aan mijn gewone leven…:S..naja “Gewoon” leven dat heb ik eigelijk niet, achja we maken er maar het beste van:D:D En ik denk ook dat wel dat ik die week alweer meteen in de kroeg beland samen met vrienden:P:S

Maar ik ga eerst vertellen over mijn eerste Oud & Nieuw niet thuis!!
Ik moest van 17uur t/m 2uur nachts werken.
Dat was wel heel erg leuk we moesten ons verkleden we waren Romeinen!
De gasten kregen een 6 gang menu, maar het mooie daar van dat alle gasten tegelijk het gerecht kregen, dus we konden mooi door lopen!:D
Om 12uur gingen we proosten met zijn allen en namen een half uur of langer pauze toen heb ik even vlug met thuis gebelt en daarna gingen half aangeschoten weer verder aant werk:P:D
Om 2 uur was ik klaar en 2 collega’s van me ook en toen zijn we na mijn kamer gegaan om ons klaar te maken om na de Alpenrausch toe te gaan en 3uur waren we daar, en jammer genoeg waren er ook al veel mensen weg maja de rest van de collega’s waren wel gekomen dus was het als nog heel gezellig!!!:D:D:D
Om 6 uur waren we thuis en een collega van me sliep bij me (wel in een ander bed hoor!).

1ste & 2de Had ik vrij gelukkig maar:P:D De 2de ben ik nog te skieen geweest dat was wel heel leuk, maar toch het sneeuw kwaliteit was niet super maja gelukkig nog niks gebroken!:P

Ik heb eigelijk niet heel veel beleefd die week, het was mijn laatste week in de Receptie en ja daar was het wel heel leuk en leerzaam!

Ohja Zaterdag 5 jan. Was ik met Sarah in de Alpenrausch en toen zag ik een bekend gezicht maar ik wist niet meer waar van en toen ik zag waar ik bij ging staan toen ging er een belletje bij me klingelen….
Het waren Dingsdag & Breuer van SC-Heerenveen!!
Toen ben ik na ze toegelopen en gevraagd of ze dat waren en het klopte!
En vertelde ik wie ik was en ze kende me ook nog..
Toen hebben we even wat gedronken en gepraat en toen ben ik weer na mijn collega’s gegaan maja die wisten toch niet wie het waren dus toen heb ik mijn moeder maar even gebeld omdat leuke nieuws even te vertellen!!:D:D

Donderdag was mijn Stage begeleiden Theo Otte hier.
Toen hebben we gepraat hoe het hier allemaal er aan toe ging;) en over het werk ook natuurlijk!
Savonds hebben we samen gegeten en een Biertje gedronken!:D En dat was heel gezellig:D

Volgende dag werken tot die zondag erop dus 9dagen achter elkaar maar dat is niet erg want dan komen Pa & Ma & Daniel & Baukje ook!!

Zaterdag ook nog even opstap geweest na de Tenne, daar was het heel druk maar niet heel gezellig dus hebben we om half 3 de taxi (onze vaste taxi chauffeur: Ernst) gebeld en die zei ik ben er over een paar minuten, maar dat duurde iets langer!! 3 KWARTIER!!!!! Hebben we ik de kou staan te wachten!

Ik sta nu ik de keuken en daar is het opzich ook leuk, maar het is tog niet egt mijn ding..

Zo dat was t geloof ik voor deze keer, als er wat mist dan kunt u bellen met 0519-542581 tussen 10 en 17 uur!!

Ik weet niet of dit mijn laatste bericht is dat ik hier in Duitsland schrijf, maar toch wil ik iedereen alvast heel erg bedanken die een berichtje (of zelfs meerdere) op mijn site hebben gezet, die mij gesteund hebben toen ik het moeilijk had.

Maar ik heb t gered die 5 Leuke maar ook Zware maanden!!!

  • 14 Januari 2008 - 15:26

    Agnes:

    Hallo meis!

    Ja, het zit er bijna op hè. En wij zijn aan het aftellen voor onze vakantie die kant uit.
    Hoe lijkt het met de sneeuw? Ligt er nog wat? En de verwachtingen???
    We hebben er erg veel zin in hoor. Niks mis mee.
    Nou, nog maar eventjes volhouden en dan kun je weer lekker aan de Dommelsch hier in het café.

    Groetjes van ons!

  • 14 Januari 2008 - 17:22

    Jeannette :

    hoi selina
    zo die jodel ziet er prima uit nu nog live zonder play back op de oerdsduun bij de oerdhut voor de apre ski [ michien met een beetje sneeuw kunnen we ook nog langlaufen ]
    eindelijk weer gewone hollandse pot bij je ma.
    ik denk dat je al aan het inpakken en het regelen bent voor de terugreis !!!
    tot volgende week
    jeannette

  • 14 Januari 2008 - 23:01

    Petra:

    Hoi Selina,

    Het schiet nu echt op. Wordt echt aftellen. Plak je er nog een paar dagen aan om te skien met de familie? Als ze er toch zijn en er ligt sneeuw zou dat een mooie afsluiting zijn.

    We zien je gauw weer en nu nog even de tanden op elkaar voor de eindsprint.
    Tot volgende week.

    Groetjes petra

  • 16 Januari 2008 - 23:05

    Joke:

    Hej meid.
    Ja, die laatste loodjes wegen zwaar,:(, maar dat is bijna altijd zo!Je moet maar zo rekenen,nog wat laatste plaagstootjes en klaar is kees!!!:)
    Nog 4 werkdagen en het zit het erop.
    En over 4daagjes zijn WIJ er ook alweer!:d
    We kunnen je dan heerlijk helpen met inpakken,kamer uitmussen,Baukje is een zeer ervaren kamermeisje!!!:),lege flessen wegbrengen enz.kortom voor ons een heerlijke werkvakantie:@
    Jij blijft ons bezighouden,tot de laatste snik,is het niet met"zorgen om je te maken",inkopen doen,dan hou je ons tot avonds-laat wel met gezellig telefoneren uit de slaap!:)
    Is niet erg hoor,best wel gezellig!
    hvjmjknuffkus.....skolll je ma:)

  • 19 Januari 2008 - 10:09

    Robert:

    He selina,

    Nog ff snel op stap vanavond met je collega's? Heb je al een ontvangst commite geregeld voor het belangrijke bezoek dat komt.

    Wel een beetje uitgeslapen erbij staan en niet als een breezer... hahaha.Veel plezier met de fam. en goede reis terug!
    Ik hoop je snel weer te zien in lwd. misschien wel bij romein we zien wel.

    Grrrroetjes ook van ade

  • 19 Januari 2008 - 23:09

    Je&jo:

    beste slien
    wat lees ik hier nou allemaal?!
    nog ien weekje en dan binne jou alweer thuis,geweldig!
    wat sille dien pa en ma bled weze:):)
    dien ma sil ut wel druk krije met al dien was en troep die weer opruumd wodde moet!:(
    ok dat komt wel weer goed.:)
    toch een hele prestasie dat jou zo lang wegbleven binne hoor!!!
    veel succes nog de leste dagen en weer goed thuus komme!
    groetjes jo;)en je:)

  • 20 Januari 2008 - 09:30

    Je&jo:

    beste slien
    wat lees ik nou allemaal,nog ien weekje en dan binne jou alweer thuus!
    wat sille dien pa en ma bled weze:):)
    dien ma sil ut dan wel druk krije met wassen en met al dien troep die opruumd wodde moet:(
    ok dat komt wel weer goed:)
    toch een hele prestasie dat jou so lang wegbleven binne hoor!!!
    veel succes nog de leste dagen en weer goed thuus komme!
    groetjes jo;)enje:)

  • 20 Januari 2008 - 09:34

    Je&jo:

    ik geloof dat de computer wat van slag is,ik snap der helemaal niks meer van;)
    eerst is mien verslag weg en nou is ut er weer!!!!!!
    groetjes jo;)en je:)

  • 23 Januari 2008 - 16:32

    Jeannette :

    hey selina
    alles ingepakt in de auto of moest er nog wat op het dak geknoopt worden , denk je wel om de autobanden dat ie niet doorzakt !!!!!
    zo die je en jo willen ook graag op je site zie ik wel ze stotteren ervan en de knopjes de schuld geven jajaja .
    ik hoop dat je daar nog wat sneeuw hebt hier is op 1 zonnige dag na alleen regen gevallen jammer dat het niet vriest anders konden we nu schaatsen water genoeg

    veel liefs groetjes
    jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 47959

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: