Selina de Schoonmaakster - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Selina de Schoonmaakster - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Selina de Schoonmaakster

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

10 November 2007 | Duitsland, Winterberg

Jah jah ik kan nu ook een bed op maken! Dinsdag was mijn eerste dag in de houskeeping, en dat was best wel leuk, ik dacht dat het erger zou zijn! Want ik kan niet egt goed met de Manager van Houskeeping overweg!:S
Vrijdag morgen doe ik mijn gordijn open en mijn mond viel open!! Er lag een dik pak met Sneeuw en er kwam steeds meer bij!!
Mijn dag kon niet meer stuk, toen kreeg ik ook nog te horen dat ik Zaterdag (vandaag) vrij kreeg, nou das wel lkkr meegenomen!!

Gistern was ik al helemaal blij van de sneeuw en vanmorgen lag er nog meer!:P
Maja ik zou vandaag even na kerk want 2jaar geleden is Amor (onze hond) overleden dus ik zou even een kaarsje aanstekken! Maja de weg na de kerk was helemaal bedolven onder het sneeuw:P
ik kwam dus helemaal koud weer trug op mijn kamer nog ffe snel omgekleed en ben toen gaan eten en na Winterberg gegaan want jah ik moet wel ffe zien hoe dat er uitziet met sneeuw:P
Het begon een btje te smelten dus alles was ook nat (schoenen, sokken). Was ook blij dat ik weet lkkr in mijn warme kamer was! Toen heb ik mijn kamer maar eens grondig schoongemaakt en opgeruimd, want jah morgen komen Pa & Ma & Jacco & Karin langs!
Nu zit ik even op internet, en probeer foto's op internet te krijgen ma dat wil niet egt lukken! en speel een spelletje op msn met Baukje:P
En vanaaf gaan we een feestje in Alpenrausch maken want een collega van ons gaat weg!:S

Jullie daar allemaal succes met het water en de storm (nou duitsland heeft het erger getroffen hoor!!):P:(

Tot snel!
Ohjah er staan ook weer nieuwe foto's als het goed is op www.binslien.hyves.nl

Ik ga een sneeuwpop maken doeggggg!!

  • 10 November 2007 - 18:51

    Agnes:

    Groot gelijk meis! Genieten van die witte zooi! Als het er maar ligt als wij die kant uit komen... Je zult het net zien dat het dan pleite is...
    Maar goed, maak jij lekker je sneeuwpop.
    Foto's van het hoge water en zo staan op mijn Hyves en op mijn weblog.

    Groetjes en veel plezier!!!

  • 10 November 2007 - 19:12

    De Winnaar V Spel 1:

    Hej Lien,
    Hier weer even een berichtje. Ik denk dat je het pas aan het eind van de week leest, want je zal het de komende dagen wel druk hebben! (visite). Daniel en ik zijn vanmiddag op het strand geweest. Er is heel veel duin afgeslagen. Bij het strandpaviljoen lag de bekabeling helemaal los. Het wc hok heeft nog een klein zetje nodig en dan ligt het helemaal plat. Ik zal speciaal voor jou, slijm slijm, de foto's wel even online zetten. Dan kan je even kijken. Het is hier nu wel rustig, maar Piet Paulusma verwacht nog een grote superstorm. Ben benieuwd! Heel veel plezier daar met pa, ma, jac en Ktje!! En dan tot heel snel. We moeten nog wel even contact hebben over wanneer je thuis komt, welke trein enz. Misschien kan ik je ergens met heit zijn nieuwe auto oppikken, zodat we samen naar de zwarte lijst kunnen!

    Kus en tot snel!

    Baukje

  • 11 November 2007 - 14:40

    Robert:

    Hee slien, ben je al bijgekomen van het werk en gefeest?
    Want je moet natuurlijk wel een beetje aanspreekbaar zijn voor je familie bezoek!Veel plezier met ze in de sneeuw en doe ze de groeten van mij en ade!
    O ja, geen bananen aannemen van vreemden.

  • 14 November 2007 - 19:17

    Arno:

    Hoe gaat het daar? Als ik het goed begrijp ben jij nu gediplomeerd schoonmaakster, altijd handig dergelijke connecties in de vriendenkring. Ben vanavond aan het werk, veel wachten, dus eindelijk maar eens de moeite genomen een paar regeltjes op papier te zetten. Heb je je pa & ma gevraagd om je ski's mee te nemen? Lijkt mij wel leuk die secundaire arbeidsvoorwaarden. Goed opgepast in de Alpenrausch, het schijnt dat daar de waldhorn wel eens tussen de Alpen ligt. Groetjes en Sinterklaazze.

  • 15 November 2007 - 18:49

    Kees Rina Danny:

    Hoy,Celina hier een berichtje uit Purmerend ik zie dat je het treft met de sneeuw erg vroeg dit jaar kan je ook al skieen of ligt er niet genoeg? wij zijn afgelopen week op het eiland geweest en de storm mee gemaakt het was een prachtig gezicht volgens mij vermaak je je wel je hebt misschien wel gehoord dat Bianca de exvrouw van Klaas is overleden Heel erg! ze was pas 29 jaar de twee kindertjes zijn nu bij Klaas en Suzanne en komen regelmatig bij ons zijn lieve kinderen en ze noemen ons opa Kees en Oma Rina wel even wennen maar wel leuk nou veel plezier op het Sunneklaasfeest,en we blijven je volgen o.ja wanner kom je weer terug naar Ameland? we horen het wel hou je taai en tot de volgende keer de groetjes Kees Rina en Danny

  • 18 November 2007 - 13:23

    Gertjan:

    heeey moppie bijna sunneklaas !!!!

  • 18 November 2007 - 18:53

    Joke:

    hej meid,wat een andere wereld hier:geen vlokje sneeuw,maar wel een mooi zonnetje, niet koud,veel mensen (kunstmaand),lastige voetballer in hotel:(,evelien zeer voetje,joyce met vriendje naar parijs; maw PERSONEELSTEKORT slien waar ben jij nu???george en simmy brand gehad,vreselijk!!!!!dat wens je geen mens,maar ze zijn er nog!morgen skien?wij zijn erg benieuwd,horen het morgen wel.!.:)groetjes kus,je ma ook van je pa

  • 18 November 2007 - 19:21

    Jejo:

    :) en ;) rarararara wie binne we?????????
    groetjes jo en je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 47948

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: