Ffe tussen door... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Ffe tussen door... - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Ffe tussen door...

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

05 November 2007 | Duitsland, Winterberg

Ej Baukje je hebt idd gelijk er zijn hier veel ziek geworden en ik heb er ook een btje last van gehad gistern (en dat kwam niet doordat ik opstap was geweest hoor!!):P

Zaterdag zijn we toch nog maar even opstap geweest, was heel gezellig ik zou dus vroeg na huis ma das natuurlijk weer niet gelukt...:P 2uurtje geslapen en gedroomd over het werk:S en dat was niet leuk!

k had vandaag lkkr vrij en dat had ik ook ffe nodig ik was zo kapot van deze zware week. Het vraamde van gistern was dat we zaterdag en zondagmorgen over de 200 gasten hadden te eten en zondagaaf maar een stuk of 20!!:S:D
We waren ook maar met zijn tweeen, ik vond het helemaal niet erg dat er zo weinig waren lekker vroeg vrij!!

Heb vandaag niet veel gedaan iniedergeval lkkr veel geslapen en uitgerust en in bad gelegen! Zodat ik er morgen goed tegen aan kan!

Morgen is mijn eerste dag in de housekeeping en ik zal heel goed opletten dan kan ik het jullie straks allemaal leren hoe je goed moet schoonmaken!!:P:D

Ik heb zondag weer vrij, dus kan ik Zaterdag een keer goed opstap en zondag voor het eerst in tijden een keer uitslapen! Maar ik moet het niet te bont maken want ik moet zondag goed schoonmaken en opruimen want Mijn Ouders en Broer en zijn vriendin komen langs:P:D

Ik heb weer nieuwe foto's op mijn hyves gezet van dit weekend en voor wie het adres nog niet weet >> www.binslien.hyves.nl

Veel kijk plezier en ik ben waarschijnlijk zondag weer online en dan laat ik jullie weten hoe mijn 1ste week housekeeping was en misschien heb ik nog wat schoonmaak tips dan!!

Groetjes!!!:D:D:P

  • 07 November 2007 - 17:02

    Joke:

    hej selina.wij komen net terug van het strand.even wezen jutten!!!er waren nml tienduizenden bananen aangespoeld,en wij moesten natuurlijk ook wat mee naar huis!!!pa heeft ze op strand geproefd...niet te(vr)eten!;-(nog harstikke groen en onrijp,de schil laat nog niet eens goed los.we bewaren ze wel voor als je thuis komt!~-)kan je ze ook proefen!!!lekker.....de zee was best hoog,het waait hard.doeii kus je ma en pa

  • 09 November 2007 - 11:36

    Jeannette :

    hey selina
    we zijn hier druk doende met de bananen opruimen zo zie je maar iedereen ruimt wel ergens op . op strand worden de recepten uitgewisseld [ bananenbakken grillen enz]
    met gasten , ik vind het meer richting zoute haring smaken .vanmorgen hadden we het druk met foto en filmreportage maken van het hoge water ik heb foto"s naar je gestuurd zie maar in je mail . wij hebben het op de venoot nog nooit zo hoog gezien .
    groetjes jeannette en pieter

  • 10 November 2007 - 17:08

    Nico En Hebie:

    Hoi selina even een bericht uit amsterdam hoe gaat het daar in winterberg heb je het naar je zin we waren met de herftvakantie op ameland en toen heb ik je moeder gesproken. je komt met sinterklaas naar huis om feest te vieren en dan moet je nog tot eind jan. Je vader en moeder zijn ook bij je geweest he.dat was zeker wel gezellig. heb je een mooie kamer en is het hard werken is er ook wel een beetje sneeuw gevallen. nou selien de groetjes van de kapper uit amsterdam noord en tot weer ziens op ameland. Nico en Hebie

  • 10 November 2007 - 18:14

    Baukiebauk:

    Hallo popje!

    Morgen is het dan zo ver. Eindelijk visite uit Nederland. Veel plezier! Geniet ervan!

    kus,

    Bauk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 47943

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: