Ben kapot.. - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Ben kapot.. - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Ben kapot..

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

01 November 2007 | Duitsland, Winterberg

Dat was me weer een Druk weekje! We hadden van vorige week Donderdag tot deze Zondag ongv. 200 gasten, s’morgen voor Ontbijt nog meer zelfs! En het waren alleen maar belgen dus mijn duist is er deze week ook niet echt beter geworden! 2 Collega’s waren ziek geworden en 1tje is opeens Zwanger geworden dus daar hadden we ook niet veel aan! Dus ik was dinsdag helemaal kapot…ondanks dat was het wel gezellig werken.
Het is ook mijn laatste week in de bediening dan heb ik 2 maanden gehad (Wat gaat die tijd toch snel) en deze maandag ga ik voor 2 weken in de Houskeeping, Daarna 1,5 maand in Receptie!
Gelukkig had ik gisteren en vandaag vrij kon ik even lekker uit rusten en natuurlijk mijn kamer maar een grondig schoonmaken want mijn ouders en mijn broer met zijn vriendin komen volgende week zondag langs en jah dan moet het er hier natuurlijk wel een beetje netjes uit zien:P:D Verder ben ik gistern even na dokter geweest want ik had wat problemen met mijn ogen maar dat is ook opgelost, toen ben ik Winterberg nog even in geweest voor Sinterklaas even kado’s kopen, en ik heb al hele leuke gekocht!:D Haha! Gisteren avond ben ik met collega’s na Raidon (Nederlands café) geweest en hebben we weer een leuk feestje gebouwt! Vandaag kon ik lekker uitslapen…:P en heb verder niet veel gedaan, voor sinterklaas alvast begonnen met gedichten want ja Baukje verwacht hele lange van mij dit jaar:S:S en heb even wat dingetjes uitgezocht want we kunnen gaan doen als mijn Ouders en Broer & Vriendin komen!! En nu zit ik op internet dit de schrijven en te msnen!
Ik had jullie ook nog foto’s beloofd nou ik heb er nog een paar nieuwe maar niet veel! Ze staan op mijn hyves!

Heel erg voor die leuke berichtjes die ik heb gekregen, dat doet me heel goed!

Ga nu weer even verder msnen, ik denk dat ik maandag om 18uur weer online ben! Tot dan!!

Kusjes Knuffel

  • 02 November 2007 - 14:39

    Dhr. D.P. Brouwer:

    He selien ben even vrij het is hier ook best druk wij hebben ook veel Belgen.
    Baukje komt vandaag weer. Vanavond weer pakmaken en mischien nog even op stap.

    Ik zal je nog even een tip geven!!!!!!!!!
    Let goed op hoe je straks de kamers moet schoonmaken!!!!!!!!!!

    Kan je het namelijk over een paar maanden ook thuis doe.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...........

    Succes in de Houskeeping.

    Mazzel.

  • 02 November 2007 - 15:33

    Jan Dijkstra:

    Blijf schrijven, dan blijf ik lezen, en ja, we missen je nog steeds...........

  • 03 November 2007 - 12:37

    Irritante Schoonzus:

    Hej Lien!!

    Wie gehts? Zeker al veel zin in volgende week. Ik bedacht, nog 4 weekjes en dan kom je al een weekje thuis!!!! Veel succes nog daaro met het schrobben van de plees!!! (GNAGNA). We missen je!

    Dikke tuut,

    Je irritantste schoonzuster ooit

  • 03 November 2007 - 15:02

    Robert:

    He selina 't gaat goed zet hem op en hou je taai.Ben net een weekje vrij geweest veel geklust en bij opa geweest met je moeder.Nu wordt het tijd om serieus te gaan bier drinken en feest te vieren.

    O ja,inderdaad goed opletten bij housekeeping want dan kun het straks goed delegeren aan je broertje & schoonzusje.Daarna goed controleren ik heb nog wel en zweepje hahaha.

    groetjes en een dikke zoen!

  • 04 November 2007 - 14:17

    Opa En Oma:

    We hebben al je berichtjes gelezen op de site.Wij vinden het fijn dat het goed met je gaat.We zijn nu bij robert op bezoek zodat we jou ook een berichtje kunnen sturen.

    Een dikke zoen van opa en oma
    ps:we mailen en sms-en hahaha

  • 04 November 2007 - 15:40

    Jeannette :

    hoi selina
    als ik de berichtjes van iedereen lees kon je het hier nog wel drukker krijgen dan op je stageplekje en zit je niet om werk verlegen ,aanbiedingen genoeg zie ik .
    we zijn net op strand geweest mooie hoge golvenen en naar het bos.
    mocht je nog een zweepje nodig hebben ik heb nog een drezuurzweepje ,lopen ze ook meteen mooier.
    zo vanavond weer pakmaken en hopen dat de bonteluw uitzend.
    selina tot het volgede berichtje ,het is wel leuk om de reakties van je andere fans te lezen.
    groetjes en tot december
    jeannette en de rest

  • 04 November 2007 - 19:28

    Baukje:

    Hej lien,

    Hoor ik net het schokkende bericht dat er in Duitsland een buikgriepepidemie is uitgebroken. Iedereen in de schijterij. Was toevallig precies in het gebied waar jij nu zit..... Veel succes morgen he met al die wc-tjes :-)

    Nou oant sjen mar wer!

    Uw meest irritante schoonzuster allertijden!

  • 04 November 2007 - 20:07

    Ma Joke:

    hej selina.iedere keer ben ik weer benieuwd naar jou verhaal.maar de reacties erop worden met de week interessanter, vindt je ook niet!?! :-)60jarig feest mavo geslaagd,was een lange avond van 19.45-03.00 maar gezellig en goede muziek. heb foto dvd besteld.zo,morgen nog maar even inoefenen door je eigen kamer schoon te maken!!!!!!en dan dinsdag goed uitgerust,met vooral veel positieve energie er vol tegenaan :-((( vriendelijk en netjes tegen je cheffin zijn............altijd blijven lachen..... skolllll :-))hvjmjknuffkus doei, je ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 47957

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: