sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwww - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwww - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwww

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

23 Oktober 2007 | Duitsland, Winterberg

Jah jah mensen ik heb t eerste sneeuw van het jaar al gezien, alleen jammer dat het zo snel alweer weg was...Maar deze week zou er nog veel meer komen:-P:D
Heb net even een huisje voor mijn ouders en jacco en karin geboekt doe komen over 3 weken:D:D
Dit weekend word het hier heel heel heel erg druk zitten met het hotel en vergaderingen helemaal vol!! Dus ik hoop dat ik het weekend overleef!!:S

Volgende week komen er weer nieuwe foto's op mijn site!
Tot dan weer!!
Doeggg:D

• 24 Oktober 2007 - 08:33

:):

hé hoi meis,
    hopen dat mijn berichtje nu wel doorkomt, net 2 x geprobeert maar ze zijn bezig met de site dus soms een storing *gelukkig hun excuus ervoor anders moesten we ff bellen :P
    alles goed lees ik wel (en hoorde ik van Jacco)
    wij kijken ernaar uit hoor, jou weer van dichtbij bekijken ;):P
    ik zal voor je duimen dit weekeind
    groetjes en kusje
    Jacco & Karin

• 24 Oktober 2007 - 11:27

Joyceee:

Ejh meissiejjh,

Naahh, jammer dat t zo snel weg was, anders kon je wel een leuk sneeuwballen gevecht houden(A);)

Nouwww heeel veeel succes dit weekend met al die mensen;)
    Kom maar weer snel deze kant op;)

Doewgggg(K)

• 24 Oktober 2007 - 18:01

Rina Kees Danny:

Selina.
    bedankt voor je kaartje,blij dat het goed met je gaat daar maar we missen je wel op het eiland misschien zien we elkaar in december en anders tot januari,we gaan zeker af en toe op je site kijken en geven je dan een berichtje. vr.gr Kees Rina en Danny

• 25 Oktober 2007 - 18:39

Ma:

neb maaleleh neella siuht.ap si egdirb ne leinad si ekrew.rekkel gitsur.morgen naar joure dus heb nog van alles te doen.meneer de Ree heeft zelf zijn gips van zijn arm gehaald,dokter was daar niet blij mee!ik heb hem verteld dat hij reddeloos verloren is en dat was hij met mij eens!!!!!Ben erg benieuwd naar je nieuwe fotos.deze week is het weer hier nog erg mooi,kan je daar al bijna skien?laterhvjmjknfkusdoeiiiii

• 28 Oktober 2007 - 19:10

Ger En Netty Former:

Hoi Selina
    Wij hebben er weer een week Ameland op zitten.
    De herfstvakantie is weer voorbij.
    Weer een heerlijke week gehad.
    Heb met je moeder,Daniel en Baukje over hoe het met je gaat.
    Leuk je site kunnen wij het ook mee beleven.
    Nu veel succes en we spreken je wel weer op Ameland.

• 28 Oktober 2007 - 20:05

Peter Dargel Uit Asd:

Hoi Selina,
    Ik was dit weekend weer eens op Ameland en je moeder, kwebbel de kwebbel (geintje) heeft me helemaal bijgepraat.
    Ik vind het stoer hoor, maandenlang in een ander land met onbekende mensen dingen voor je vak doen.
    Het zal niet altijd leuk zijn, dat geloof ik, maar je doet het niet voor niets, toch?
    In ieder geval ben je met Sinterklaas weer terug op het eiland... en dan is het nog maal anderhalve maand ofzo.. Heel veel succes vanuit Amsterdam, ik zal af en toe je eigen pagina hier es bekijken.
    Doeggggggg uit Amsterdam

• 30 Oktober 2007 - 20:41

Heleen En Rob :

Hoi Selina,
    Erg leuk hoor de foto's, je zit wel in een heel mooi gebied. Hoop dat je langzamerhand wat went in het mooie Duitsland, zet em op want je kan het !!!
    We hebben Joke Jacco karin en Robert op de verjaardag van oma gezien, was wel gezellig. Zijn ook nog bij Henkjan op bezoek geweest, dat is toch ook zo'n lieverd, echt waar, het lijkt steeds beter met hem te gaan!
    Hou je taai daar!!

groetjes Rob en Heleen uit Bilthoven