Sneeuw........ - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Sneeuw........ - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Sneeuw........

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

19 Oktober 2007 | Duitsland, Winterberg

Deze week was lkkr rustig maar gelukkig had ik na 8dagen werke toch nog 2 dagen vrij:D
Gistern ffe wezen shoppe in Winterberg ik zou nieuwe schoenen kopen ma ik kan geen leuke vinden dus toen heb ik ma een riem van Vanz en een hoed en oorbellen gekocht! Savonds ben ik na Raidon & Alpenrausch geweest en daar kwam ook een klasgenootje van mij na toe, die was deze week in Winterberg op vakantie! Dat vond ik echt heel leuk. Vandaag ben ik met hem en zijn Zusje te karten geweest en ben ik er ook achter gekomen dat ik een nieuwe verslaving heb...>> Karten!! Ik krijg 50% korting dus heel duur is het niet voor mij en het is 1min. lopen van mijn hotel kamer:P:D
Tjah en het zou vandaag en komende week gaan sneeuwen!!!:D:D Vandaag hadden we natte sneeuw:D Het wat ook nog te warm hier (4graden!?!) en misschien kan ik volgende week al skieen!! Jeej kijk er nu al na uit!!
Ik wou ook nog iedereen bedanken voor de brieven, kaarten, e-mails die gestuurd worden, en berichtjes die op deze site worden achtergelaten. Ik vind dat heel leuk!
Pas trouwens maar op ik ben over 6 weken er weer om het eiland onveilig te maken met Sunneklaas:P:D
En over 3 weken komen mijn ouders en jacco mijn zijn vriendin hier na toe!
en morgen is er een heel groot feest in Winterberg in elk cafe is er dan wat te doen! Jeeej:D Maar jammer genoeg hebben de nederlanders vakantie volgende week dus het word heel druk!!
Zo ik zal nog ffe met mijn zwarte huisneger msnen en dan gtst kijken!!
Doeggggg

  • 20 Oktober 2007 - 19:06

    Ma:

    heb net al je berichten en reacties doorgeploegt.geweldig leuk!strijkadvies:strijk altijd met je RECHTERhand!!!dus niet met het linkerpootje dan wil 't vastwel.pa&da waren vanda te kleiduifschie.pa in Dgr 1ste en da in Dgr 2de (iedereen kreeg een prijs!!!)..-)de snkrt-groe van je pa.hvjknffkusmj doeiiii je ma

  • 20 Oktober 2007 - 20:54

    Robert:

    Ongelovelijk maar uh vandaag heb ik un nieuw recordje gevestigd door met je moeder bijna 2uur aan de telefoon te hange.M'n oortje hangt er half bij.Ben nu bij johan & sandra ff wat programma'tjes op m'n laptop installeren.Morgen weer op grote snoekbaars vissen met cris groetjes hier van iedereen.

  • 20 Oktober 2007 - 23:39

    Jeannette :

    hey selina
    je kunt ook met twee handen strijken heb je nergens last van[ of nog beter je laat het doen]. aast zie je leuke passende schoenen en is je geld op maar je hoofd blijft droog. waarom kort iedereen de zinnen af of hebben ze niet meer toetsen op hun toetsenbord .we zitten te wachten op nieuwe fotos in de verse sneeuw . we kunnen niet wachten op welke manier je het hier onveilig zal maken over 6 weken .
    groetjes van ons allemaal je weet vast wel wie allemaal doeiiiiiii

  • 22 Oktober 2007 - 19:28

    Dhr D.P. Brouwer:

    He selien niet te veel karten straks wordt je er ook nog goed in!!!!!
    Het is hier lekker rustig ben nu 2 dagen vrij. Jelle is vrijdag jarig ga daar naar toe.
    veel skie plezier en tot sunneklaas.

    Mazzel.

  • 25 Oktober 2007 - 15:19

    Peter:

    Eeej Selina,
    heb ff tijd om op je weblog te kijken. Dus ook ff reageren. Je zal t nu wel druk hebben.
    Kvond t trouwens ook leuk vorige week or;) BTW: WE GAAN NAAR BARCELONA!!!! weet je t ff;) suc6 daaro en geniet ervan (stappen, karten, skiën enz).
    Zal je weblog af en toe ff blijven kijken.

    grz Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 47951

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: