rodelllen - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu rodelllen - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

rodelllen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

11 Oktober 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo even vlug op internet daar heb ik nog net tijd voor..Drukke week en weekend gehad deze week ben vrijdag en zaterdag niet eens opstap geweest:O!! van Woensdag t/m zondag hadden we de Nationale Duitse Rodelteam in het hotel! Die heb ik elke dag 2x bediend in mijn 1tje, en ze hadden ook wel intresse om na Ameland te komen, alleen kunnen ze daar niet egt rodelen:P. We hadden hier 150 ontbijters zaterdag en ik was half 1 klaar s'nachts had die dat 14uur gemaakt...Ma gelukkig had ik de volgende dag vrij en dan komen Daniël & Baukje ook voor 3 dagen:D
Dat was heel gezellig. Zondag zijn we winterberg in geweest en ik had het natuurlijk weer eens koud dus toen hebben we ma een trui gekocht, smiddags hebben we hier in het bos gelopen, savonds hebben we ik het hotel gegeten, en daarna zijn we na Raidon (Nederlands cafe) geweest collega's waren ook nog van me gekomen dus dat was ook heel gezellig.
Maandag hebben we eerst even heel lkkr en uitgebreid ontbeten, daarna had ik een verassing voor Daniël en zijn we gaan zomerrodelen, en gegolft, en over de panorama burg gelopen. Savond hebben we gekart:P tjah ik ook en het ging ook nog goed voor mijn 1ste keer:D.
Dinsdag hebben we smorgens onbeten, smiddag hebben we voor 81€ eten gehaald bij de Aldi voor mij:P en daar mijn zijn we na een ruine & een schloss geweest en terug reis hebben we er iets langer overgedaan want ik had de tomtom verkeerd ingestelt! Nogmaals Sorry voor Baukje! Toen we eindelijk terug in het hotel waren hebben we foto's op mijn laptop gezet en zijn we gaan eten daarna zijn hun na huis gereden! En tjah toen was ik weer alleen..maja mijn stagebegeleider komt volgende week en Pa & Ma komen daarna ook nog dus...
Gistern was weer een druk dagje ma gelukkig is het vandaag weer rustig!en volgende week is het herfst vakantie!!! dat word heeeeeel druk!
De Foto's staan op mijn hyves (www.binslien.hyves.nl)

De Groetjes!!!!

  • 13 Oktober 2007 - 17:46

    Jeannette :

    hoi Selina
    hoe is ie ! . je hebt mooie fotos van de omgeving en het hotel. als ik je verslagen lees heeft Winterberg vele leuke winkeltjes en leuke kroegjes??
    zo de eerste twee dagen kermis zitten erop nu de laaste avond nog , en dan morgen garnalen halen om een frisse neus te krijgen zodat we maandag weer lekker fris de week kunnen beginnen .
    veel plezier daar in winterberg nog even en je bent thuis voor het sunneklaasfeest .
    we horen of mailen nog wel weer wat van je.
    groetjes van hier allemaal

  • 15 Oktober 2007 - 14:35

    Je Ma:

    prachtige fotos even bekeken op hyves waren er niet meer?baukje heeft ook al wat laten zien.Brouwer-fotos zijn meestal wel interessant!!!!! leuke verhaaltjes je moeder is eindelijk op ontdekkingsreis!!!!!daarvoor ben je nooit te oud.doeiiiii

  • 15 Oktober 2007 - 18:52

    Ruwan:

    He selina,

    Zo..

    En wij klagen wanneer me 9 uur moeten werken.. Maar zo te lezen gaat alls wel goed met je.. nou blij om..
    Hier is het niet super druk, maar wel gezellig.. Je ma zei dat je in december weer een weekje thuis komt..
    hoest trouwens daar met de jongens.. een beetje leuk.. maar ik zal even verder kijk. ga in de eerste week een paar dagen naar maastricht.. dus even hotel enzo zoeken..

    Dikke kus..
    van de huisneger van hotel de Klok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 47963

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: