4 dagen vrij gehad - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu 4 dagen vrij gehad - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

4 dagen vrij gehad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

02 Oktober 2007 | Duitsland, Winterberg

en niet veel gedaan, Zaterdag zijn we na de Tenne opstap geweest was heel gezellig hebben voorgedronken bij chris samen met Daniel, Sarah, Marcel(Vrienden en collega's.
Gistern even na winterberg geweest om te shoppen!:P niet heel veel gekocht hoor!
Vandaag mijn kleding gewassen..En jah ik kan nog steeds niet strijken..:S..Mama help!
Morge werken en het word ook druk deze week. Vrijdag is Sarah (collega waar ik veel mee omga) Jarig dus heb ook nog even een kado gekocht en die avond gaan we ook nog ffe stappen! Zondag heb ik vrij en dan komen daniel en baukje langs word vast heeel gezellig.

Ik weet dus niet wanneer ik weer op internet kom..maja dat zal wast niet lang duren.

  • 03 Oktober 2007 - 07:17

    Agnes:

    Tjonge jonge... niet veel gekocht in Winterberg?! Heel apart... die winkeltjes daar zijn zooooo verleidelijk! (Tenminste: toen wij er waren vorig jaar. Er kan nu een hoop veranderd zijn...!)
    Maar lekker bieren kun je er wel!
    Wij hebben zaterdag Baarn en Soest hier. Je weet wel... dat belooft weer wat. Ik heb er wel zin in hoor.
    Hoe is het weer daarzo? Wij hebben nu een paar dagen redelijk weer gehad. Droog (!!!) en wat zon. Dus: men mag weer niet klagen!

    Nou meid, neem er maar 1 op ons zou ik zo zeggen en tot je volgende berichtje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 47953

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: