4 dagen vrij gehad - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu 4 dagen vrij gehad - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

4 dagen vrij gehad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

02 Oktober 2007 | Duitsland, Winterberg

en niet veel gedaan, Zaterdag zijn we na de Tenne opstap geweest was heel gezellig hebben voorgedronken bij chris samen met Daniel, Sarah, Marcel(Vrienden en collega's.
Gistern even na winterberg geweest om te shoppen!:P niet heel veel gekocht hoor!
Vandaag mijn kleding gewassen..En jah ik kan nog steeds niet strijken..:S..Mama help!
Morge werken en het word ook druk deze week. Vrijdag is Sarah (collega waar ik veel mee omga) Jarig dus heb ook nog even een kado gekocht en die avond gaan we ook nog ffe stappen! Zondag heb ik vrij en dan komen daniel en baukje langs word vast heeel gezellig.

Ik weet dus niet wanneer ik weer op internet kom..maja dat zal wast niet lang duren.

• 03 Oktober 2007 - 07:17

Agnes:

Tjonge jonge... niet veel gekocht in Winterberg?! Heel apart... die winkeltjes daar zijn zooooo verleidelijk! (Tenminste: toen wij er waren vorig jaar. Er kan nu een hoop veranderd zijn...!)
    Maar lekker bieren kun je er wel!
    Wij hebben zaterdag Baarn en Soest hier. Je weet wel... dat belooft weer wat. Ik heb er wel zin in hoor.
    Hoe is het weer daarzo? Wij hebben nu een paar dagen redelijk weer gehad. Droog (!!!) en wat zon. Dus: men mag weer niet klagen!

Nou meid, neem er maar 1 op ons zou ik zo zeggen en tot je volgende berichtje!