Jeeeej - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Jeeeej - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Jeeeej

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

29 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo ik heb 4 dagen vrij en Ik zou zo niet weten wat ik moet doen..achja dan ga ik wel shoppen:P:P vind ik ook goed:P!!

Vanaaf zowiezo ffe opstap na de Tenne met een Groep Collega's, Ben eergisteren ook ffe opstap geweest met collega's na een Nederlands Café "Raidon" en na de Alpenrausch:D Was wel heel gezellig ma dan is het zo jammer dat je de volgende dag weer werken moet!:S

De Foto's staan op mijn Hyves www.binslien.nl<<

Ben ook dingen aant verzinnen voor volgende week zondag want dan komt Daniel & Baukje hier! Zowiezo gaan we na dat nederlandse cafetje Raidon! en verder blijft het nog een verassing:P

Tis hier egt niet mooi weer, maja daar ook niet, tis hier alleen wel ijskoud ma dat komt omdat ik 800meter hoog zit!

Zal zo mijn kamer ffe opruimen en dan filmpje kijken!

Groetjes!!!

  • 29 September 2007 - 21:22

    Agnes:

    Hallo meis.

    Nou, het weer is hier ook niet al te best hoor. Het regent de hele dag al. En druk dat het is...! Allemaal duitsers! Hihihihihi.

    Nou, neem maar een lekkere borrel vanavond en tot het volgende berichtje!

    Groetjes van ons

  • 30 September 2007 - 09:08

    Gertjan:

    heey leuke site selien leuk dat d en b ook komen laat ze alle kroegen van wwwwinterberg maar es zien hahahha ennuh huh ligt daar nu sneeuw zal wel hahah
    groetjes jolanda en gertjan

  • 30 September 2007 - 20:43

    Familie + Aanhang:

    Heeeej meiske,

    Ik laat iedereen even je mooie site zien en de foto's van hyves. We missen je allemaal wel hoor, maar we zijn blij dat je het daar naar je zin hebt! De groetjes vooral van tante Lenie! Die vind het internet en de computer ook erg interessant. Misschien moet ik cursussen gaan aanbieden of zo. Lijkt me wel leuk. Nou meid, de groetjes, knuffels en kussen van pa, ma, oma, tante Lenie, Jelle, Daniel en mij!!!

    Dikke tuut,

    Je irritante schoonzus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 47956

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: