De 4de week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu De 4de week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

De 4de week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

22 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo mijn vierde week! Heb ffe Heimwee gehad maandag ma dat kwam omdat ik niet leuk nieuws van Marissa over haar moeder kreeg! Ik kan vanaf hier natuurlijk nix voor ze doen en Marissa ook niet steunen! Ik hoop dat alles goed komt!!!

Ik was deze week ook nog moe van vorige week, maja vanaad heb ik weer vrij!
Ik ben gistern ook verhuist van kamer, ik zit nu wel in een kleinere ma dat is niet zo erg ik zit er tog alleen!!

7 Okt. Komen Daniel en Baukje langs voor 3 dagen dus zal ik ze hier ffe laten hoe ik hier woon, shop en natuurlijk hoe ik hier uit ga!!

Ik heb eergistern 2 pakketjes gekregen 1 vol met chocola van duitste vrienden en 1 van Pa & Ma met een t-shirtje er in er stond "No silicons" op!:D Die hadden ze meegenomen van vakantie! Egt heel erg leuk!:D

Agnes en Gerard tnx voor jullie berichtjes ik vind ze egt heel leuk!Veel plezier bij het kleiduifschieten ik zal aan jullie denken en doe ze de groetjes daar!

Meerdere foto's komen ma ik heb nog wat problemen met het uploaden van de foto's..:( achjah ik ben hier nog lang genoeg dus dat komt nog

• 22 September 2007 - 20:19

Gerard En Agnes:

Hallo meis.

We hebben vandaag weer een wedstrijd gehad. In stralende zonneschijn. Het was gewoon warm! Heerlijk hoor.
    De animo loopt wat achteruit met het schieten. Dat is wel jammer moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin.
    Ik zal mijn best doen om morgen de scores en de foto's op de site te krijgen, dan kun jij het ook een beetje volgen van hoe en wat.

Nou meid, veel plezier zou ik zo zeggen en ik blijf je zo wel stalken met berichtjes.

Groetjes van ons voor jou!