De 4de week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu De 4de week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

De 4de week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

22 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo mijn vierde week! Heb ffe Heimwee gehad maandag ma dat kwam omdat ik niet leuk nieuws van Marissa over haar moeder kreeg! Ik kan vanaf hier natuurlijk nix voor ze doen en Marissa ook niet steunen! Ik hoop dat alles goed komt!!!

Ik was deze week ook nog moe van vorige week, maja vanaad heb ik weer vrij!
Ik ben gistern ook verhuist van kamer, ik zit nu wel in een kleinere ma dat is niet zo erg ik zit er tog alleen!!

7 Okt. Komen Daniel en Baukje langs voor 3 dagen dus zal ik ze hier ffe laten hoe ik hier woon, shop en natuurlijk hoe ik hier uit ga!!

Ik heb eergistern 2 pakketjes gekregen 1 vol met chocola van duitste vrienden en 1 van Pa & Ma met een t-shirtje er in er stond "No silicons" op!:D Die hadden ze meegenomen van vakantie! Egt heel erg leuk!:D

Agnes en Gerard tnx voor jullie berichtjes ik vind ze egt heel leuk!Veel plezier bij het kleiduifschieten ik zal aan jullie denken en doe ze de groetjes daar!

Meerdere foto's komen ma ik heb nog wat problemen met het uploaden van de foto's..:( achjah ik ben hier nog lang genoeg dus dat komt nog

  • 22 September 2007 - 20:19

    Gerard En Agnes:

    Hallo meis.

    We hebben vandaag weer een wedstrijd gehad. In stralende zonneschijn. Het was gewoon warm! Heerlijk hoor.
    De animo loopt wat achteruit met het schieten. Dat is wel jammer moet ik zeggen. Maar goed, we houden de moed erin.
    Ik zal mijn best doen om morgen de scores en de foto's op de site te krijgen, dan kun jij het ook een beetje volgen van hoe en wat.

    Nou meid, veel plezier zou ik zo zeggen en ik blijf je zo wel stalken met berichtjes.

    Groetjes van ons voor jou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 47953

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: