INTERNET!! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu INTERNET!! - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

INTERNET!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

17 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Jeej Heb nu eindelijk internet op mijn Laptop het is niet goedkoop maja nu kan ik wel beter contact met het thuisfront houden!!
Tnx Voor de Leuke Berichtjes op deze Site!!
Ik heb nu ook wat foto's van hier op deze site gezet!
Hoop dat jullie ze leuk vinden!
Volgend weekend moet ik wisselen van kamer dus al mijn spullen weer inpakken:( (Heel veel spullen dus!!)
Ben aan het regelen om met Sûnneklaas weer trug op het eiland te zijn want ja dat mag je als egte Amelander niet missen natuurlijk:P
Ik Zal snel weer een berichtje proberen te plaatsen mer natuurlijk meer foto's!!
Greetzz!!

  • 20 September 2007 - 09:46

    Agnes:

    Oh top man! Dan kun je nu gewoon dus aan je site werken en hoef je niet naar een internetcafé of zo. Dat lijkt mij een drama hoor! Altijd wachten op een ander en zo...

    Nou, geniet maar lekker daarzo.

    Groetjes van ons

  • 02 Oktober 2007 - 13:55

    Kammieboy:

    He lekker ding ik zie op je site van jou dat je het daar naar je zin hebt.
    Fijn om te horen euhh te lezen.
    Tis druk op ameland maar we sleuren ons er wel doorheen.
    Nou meiske het ga je goed en tot sunnklaas hoop ik. ( moet wel even met je walsen)
    De groeten van kammieboy.

  • 27 Oktober 2007 - 18:28

    Johan:

    hee selina, nieuwste gadget, iPod touch, vanaf de bank posten.
    groetjes, Johan, Robert, Arno en Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Winterberg

Stage in Dorint Winterberg

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2008

Wieder zuruck im Ort!!

14 Januari 2008

Het einde is in zicht...

27 December 2007

Feest met een schaduw

14 December 2007

10Dagen vakantie = 10Dagen Feest

19 November 2007

NOG Niks gebroken...
Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 47960

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: