Pfffff....3 weken - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Pfffff....3 weken - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Pfffff....3 weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

15 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo ik ben hier nu bijna 3 weken en het is nog steeds gezellig hier vanaaf gaan we weer gezellig met een groep te stappen!:P (www.alpenrausch.de) Ik heb nu net een week van 8 dagen achter de rug zitten..het was heel zwaar ma wel heel gezellig!
Het zonnetje schijn nu ma als die weg is is het hier ook heel koud!:S das wel minder ma bij jullie is het ook niet heel mooi weer dus..haha!
Ik kwam gisteren een vrouw tegen die altijd na ameland gaat en het haar lievelings eiland is! Haha.. en eergistern kwam ik een nederlandse man tegen die onder Jeroen Bleekenmolen werkt (A1 race) hij heeft ook het Redbull race in Rotterdam georganiseerd, en werkt ook met mensen van Gtst enz.. Veel nederlandders zitten hier ook in het hotel en dat maakt het ook leuk om te werken!
Zal vanaaf dus effe te stappen morgen uitslapen:P:D en dan 5 dagen werken en die zaterdag ook weer te stappen ma voor die tijd ben ik wel weer een x online!
en Baukje heeft het internet voor mijn laptop ook bijna geregeld dus:P Jeej! De foto's komen dan dus!! Greetzzz vanuit het mooie Winterberg!

• 15 September 2007 - 09:13

Agnes:

Nou meid, fijn dat je het zo naar de zin hebt.
    Leuk dat je ook nog bekendigheid treft! Zo zie je maar hoe klein de wereld is uiteindelijk.
    Hier is het inderdaad niet het mooiste weer van de wereld. Al valt het vandaag mee.
    Vandaag is de Tri Ambla. En het is tot nu toe droog en ietwat zonnig. Ze treffen het dus.

Nou meid, geniet lekker zou ik zo zeggen en tot je volgende berichtje!

Gerard en Agnes

• 15 September 2007 - 18:19

Uw Irritante Schoon:

zus (paste niet meer:). Hej meiske!!
    Wie gehts daar???? Zo te lezen heb je het wel naar je zin. met internet ben ik er bijna uit. Ga nu even met je pa overleggen of die het ook goed vind en dan bestel ik het voor je!!!!! (yeaaaaaah eindelijk internet pour vous!). Nou succes, we missen je!

dikke tuut,

Bauk

• 16 September 2007 - 21:12

ReMy:

Heeey Slien! Alles goed daar lees ik! Hier ook hoor, gister mn verjaardag 8ter de rug en lekker feessie van gemaakt! Tis wel rustig zonder jou op school hoor! Haha =P Alleen maar talencentrum en werken aan project de hele week dus je mist niet veel... (Ja mij dan he =P) Hoop dat je het dr nog lang leuk hebt en kben benieuwd naar de foto's!

Big Kusz

ReMy

• 17 September 2007 - 13:58

Grytsje:

He Slientje!!
    Wat leuk dat je het er erg naar je zin hebt! Nou veel plezier nog hé en geniet er van meid..!!
    Liefs Grytsje
    en een hele dikke kus van Mariano haha :)