De eerste Week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu De eerste Week - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

De eerste Week

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Selina

06 September 2007 | Duitsland, Winterberg

Zo mijn eerste week zit er op en die was zeer zwaar!! Ik heb in 5 dagen 53uur gemaakt en dat was nog een rustige week:S
Maar verder is het hier heel gezellig alleen maar jongeren zijn er aant werk! En dat maakt het werk heel leuk!
Hier zitten ook veel Belgen en Nederlanders, Overal waar ik heen ga kom ik ze tegen (Nu zitten er ook nederlanders naast me:P).
Foto´s zijn nog onderweg, maar dat is nog een heel gedoe want ik moet nu ook steeds na een internetcafe om te internetten want in het hotel kan het niet:(
Dus ik kan deze site ook niet heel veel aan doen maja ik hoop dat dit eerst genoeg info was en op www.binslien.hyves.nl staan ook wel wat foto´s voor als je nieuwsgierig bent!
Tot Snel
De Groetjes vanuit het mooie winterberg van Selina!!!!!

• 06 September 2007 - 12:09

Gerard En Agnes:

Hé hallo daarzo!

Fijn dat je het naar de zin hebt daar. Ik zal ook zeker je Hyves ins de gaten houden. Zoals altijd.
    Wij komen of in januari of begin februari die kant uit. Wie weet...!

Nou meid, geniet van alles wat het je daar te bieden heeft!

Groetjes van ons!

• 13 September 2007 - 11:13

Ik:

Hey selientje,

Gelukkig bevalt het je daar, dat maakt het een stuk leuker. Weinig te beleven hier op stap zonder jou.
    Spreek je snel weer.
    Veel plezier, groetjes ik.
    Ow jah ik zou nog us langs komen hé..
    Hebben we het nog wel over.