Turkey here I come - Reisverslag uit Buren, Nederland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu Turkey here I come - Reisverslag uit Buren, Nederland van Selina Brouwer - WaarBenJij.nu

Turkey here I come

Door: Selina Brouwer

Blijf op de hoogte en volg Selina

09 November 2011 | Nederland, Buren

Zo mijn stage is geregeld maar nu alle andere dingen zoals inentingen, reisverzekering, vliegticket en proberen een erasmusbeurs te krijgen.

Ik vlieg rond 20 nov. naar Istanbul Turkije.
Daar ga ik onderzoek doen naar 3 soorten dolfijnen (tuimelaar, bruinvis en de gewone dolfijn) in de straat van Istanbul vanuit de Universiteit van Istanbul.

Ik hoop dat ik daar veel leren kan en dat ik een hele leuke tijd tegemoet ga!

Görüürüz

  • 09 November 2011 - 10:40

    Daphne:

    Maar dat is al bijna!!!

    Hoop dat je het er ontzettend leuk
    hebt en natuurlijk veel leert. Maar dat zal wel goed komen ;)

    Heb in iedergeval je site tussen favo's geplaatst, want ben echt reuze nieuwschierig naar je belevingen!

  • 09 November 2011 - 11:00

    Agnes:

    Dat is cool zeg! Wat een top stageplek!!!!
    Heel veel plezier meid, en blijf vooral schrijven!!!!!

  • 09 November 2011 - 21:32

    Ma:

    Ja,je bent je moeder alweer een beetje gek aan het maken! Maar dat is gelukkig maar van korte duur,dan zit je in het vliegtuig!!Ach ja,ik zie het maar zo;hoe eerder je weg bent des te eerder ben je weer terug!!!Veel succes met je voorbereiding/inpakken.Liefs ma

  • 11 November 2011 - 08:48

    Baukje:

    Super dat je een stage hebt gevonden! Succes met alle voorbereidingen :)

  • 17 November 2011 - 11:11

    Jacco, Karin En Quew:

    Selina,
    stage is straks even je leven
    dingen doen voor je studie en de dolfijn
    s'avonds ben je misschien dan wel een beetje moe
    maar dat doet er niet toe
    heel veel plezier
    kus ons

  • 21 November 2011 - 20:15

    Baukje:

    Hej Lientje,

    Ik hoorde van Joke dat je goed bent aangekomen in Toerkie! Heb je leuke huisgenoten? En hoe heeft het Turkse eten vanavond gesmaakt? Ik ga even Skype op mijn computer thuis zetten. Kunnen we een beetje contact houden :).

    Zet m op daar he!!

    x

  • 21 November 2011 - 21:44

    Miranda:

    Heey meid!! Hoe is ie daar? Ik hoorde dat je goed was aangekomen, toppie!!
    ben je al een btje gesetteld? En hoe zijn de mensen?
    Hoop dat je heel erg gaat genieten daar! Kijk uit naar je eerste verhaaltje :p...
    Go for it!!
    Xx mij

  • 21 November 2011 - 22:02

    Ma:

    De eerste dag in Istanbul zit erop!!Ik hoorde net van je dat je het al erg gezellig hebt daar!!!Morgen je eerste werkdag,7.00 opstaan,ja nu gaat het echte werk beginnen! ;-)

    Gister mazzel gehad met je vlucht;veel vertragingen/annuleringen door de mist.Vandaag ook.

    Veel succes morgen,we horen het wel.
    Groetjes ma,pa en daniel.xxx

  • 22 November 2011 - 20:22

    Rosa:

    He Kien!

    Zo te lezen ben je goed aangekomen, we verwachten natuurlijk
    wel ontzettend mooie foto's!:)

    Suc6

    Liefs, Rosa een een poot van Missy

  • 24 November 2011 - 11:20

    Robert:

    Hey slien,

    Zet m op daar tussen de dolfijnen en de turken.
    En vergeet vooral niet je duik brevet open water diving
    te halen, want duiken is helemaal top!
    Je gaat vast en zeker een leuke tijd tegemoet!
    Veel plezier en succes X

  • 25 November 2011 - 12:36

    Jacco, Karin En Quew:

    Hay Slientje,
    ik dacht even kijken of je al tijd gehad hebt om foto's te plaatsen
    (van je 'werk' en waar je verblijft) maar zie dat je het te druk gehad hebt :)
    elk nieuwtje horen we wel via ma ;) die belt of smst zodra ze wat weer!
    nou meis nog heel veel plezier! en net wat Robert zegt als je de tijd hebt moet je gaan duiken
    erg mooi!
    we spreken je wel weer
    kus fam. Brouwer Kimswerd - City hihi

  • 27 November 2011 - 13:14

    Heleen Groeneveld:

    Hoi Selina,

    Ik doe een poging om je te mailen,
    Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt.
    Ik heb natuurlijk al wat van je moeder gehoord.
    Hoop dat je veel mooie ervaringen op doet , veel plezier vooral en een lieve groet van Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selina

In het prachtige overvolle Istanbul observeren van Dolfijnen in de Bosporus!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 47970

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage: Dolfijntjes kijken in de Bosporus, Istanbul

02 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Stage:Harbour Porpoise,Pembrokeshire National Park

20 November 2011 - 16 Februari 2012

Stage: Onderzoek naar Dolfijnen in de Bosporus

26 Augustus 2007 - 28 Januari 2008

Stage in Dorint Winterberg

Landen bezocht: